fbpx Σχεδιασμός εταιρικού website: 12+5 σημεία που πρέπει να ληφθούν υπόψη | E-Sepia Web Innovation | Κατασκευή Ιστοσελίδων Drupal - Digital Marketing - Διαδικτυακές Εφαρμογές Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Σχεδιασμός εταιρικού website: 12+5 σημεία που πρέπει να ληφθούν υπόψη

  Ο σχεδιασμός ενός εταιρικού website δεν είναι εύκολη υπόθεση. Μαγικές συνταγές και έτοιμα templates που “κουμπώνουν” σε μερικές ώρες αποτελούν λύσεις που δεν θα έπρεπε να αποτελούν επιλογή ακόμη και μικρών ή μικρομεσαίων εταιρειών. Επιλέγοντας ένα έτοιμο template στην ουσία προσαρμόζεις αυτό που είσαι στο website αντί να προσαρμόζεις το website σε αυτό που είσαι. Τηρουμένων των αναλογιών είναι είναι σαν να αγοράσεις ένα ρούχο μεγέθους M ενώ φοράς XL και να αδυνατίσεις για να σου κάνει.

              Στην E-Sepia είμαστε φανατικοί του custom σχεδιασμού γιατί θεωρούμε ότι ο κάθε πελάτης μας είναι μοναδικός και το διαδικτυακό εργαλείο που θα του παραδώσουμε θα πρέπει να είναι φτιαγμένο για τις ανάγκες του.

             Ποια στοιχεία λαμβάνουμε αρχικά υπόψη ώστε να καταλήξουμε στον δομικό και εικαστικό σχεδιασμό ενός εταιρικού website; Παρά το γεγονός ότι κάθε εταιρεία, προϊόν ή υπηρεσία είναι μοναδικά, υπάρχουν γενικές αρχές τις οποίες ακολουθούμε κατά την πρώτη συζήτηση με τον πελάτη. Καταρχήν, η αρχική σελίδα πρέπει να εισάγει τον επισκέπτη σε πολύ λίγο χρόνο στο θέμα και ιδανικά να περιλαμβάνει περίληψη από όλες ή τις σημαντικότερες ενότητες του ιστοτόπου. Η πρακτική αυτή επιτείνεται λόγω της ευρείας πλεόν χρήσης κινητών συσκευών που ευνοούν το scroll down.                

Οι ενότητες από τις οποίες αποτελούνται οι ιστότοποι παρουσίασης προϊόντων ή υπηρεσιών, περίληψη των οποίων περιλαμβάνεται και στην αρχική σελίδα είναι συνήθως οι εξής:

  1. Promo Slider. Συνδυασμός εικόνας και κειμένου με τα σημαντικότερα σημεία που θέλουμε να προβάλουμε.
  2. Προφίλ, με έμφαση στα σημεία υπεροχής μας, την εμπειρία μας, το team ιδίως αν είναι πολυπληθές ή προσοντούχο και στα υλικά μας (εξοπλισμός, εγκαταστάσεις) αν μας διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.
  3. Προϊόντα ή Υπηρεσίες. Απλή αναφορά στην αρχική σελίδα ώστε ο επισκέπτης να λαμβάνει γενική εικόνα και αναλυτικότερη περιγραφή σε δεύτερο επίπεδο. Αν υπάρχουν κύρια και δευτερεύοντα προϊόντα ή υπηρεσίες αυτά πρέπει να απεικονιστούν αναλόγως ώστε να είναι σαφής ο διαχωρισμός και η βαρύτητα. Η εικαστική απεικόνιση του προϊόντος εφόσον υπάρχει βοηθάει (πχ. screenshots) όπως και αν αναλύεται σε διακριτά χαρακτηριστικά.
  4. Πιστοποιήσεις. Αν υπάρχουν πρέπει να προβληθούν καθώς συμβάλουν στη δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης (πχ. ISO, Certifications, Awards κλπ)
  5. Vertical Solutions. Πού απευθύνονται τα προϊόντα μας; Μπορεί να κατηγοριοποιηθούν σε ομάδες πελατών; Ο χρόνος που αφιερώνει ο μέσος επισκέπτης σε μία ιστοσελίδα μέχρι να βρει αυτό που ψάχνει είναι συνήθως κάποια δευτερόλεπτα. Για το λόγο αυτό εκτός από την περιγραφή των προϊόντων & υπηρεσιών μας θα πρέπει να του προβάλουμε τα target groups που αφορούν ώστε να τον βοηθήσουμε να καταλάβει αν είναι μέσα σε αυτά.
  6. Τιμές. Μόνο εφόσον μας βοηθάει και δεν δημιουργεί πρόβλημα στους προμηθευτές και τους συνεργάτες μας. 
  7. Συνεργάτες. Βοηθάει στην εμπέδωση της εμπιστοσύνης ιδίως αν οι συνεργάτες μας είναι αναγνωρίσιμα brands.
  8. Portfolio. Ό,τι και να γράψουμε σε ένα website ότι κάνουμε, το portfolio δίνει πάντα στον επισκέπτη την απαραίτητη εμπιστοσύνη.
  9. Quotes. Συνδυαστικά με το portfolio, τα quotes πελατών ή sucess stories για τα πρoϊόντα μας ιδίως αν oι πελάτες μας είναι γνωστοί προσθέτουν κύρος και εμπιστοσύνη.
  10. FAQs. Η κωδικοποίηση ερωτήσεων & απαντήσεων για το προϊόν ή τις υπηρεσίες μας παρέχει ευχρηστία στον επισκέπτη και μας απαλλάσει από περιττές ερωτήσεις.
  11. Νέα. Το blog δίνει ζωντάνια στο site, συμβάλει στο SEO και μας δίνει την ευκαιρία να ποστάρουμε φρέσκο περιεχόμενο στα social media.
  12. Ευκρινή στοιχεία επικοινωνίας και google maps ώστε ο επισκέπτης να μην “αναζητά” τον τρόπο επικοινωνίας.

Επιπλέον, θα πρέπει να ληφθούν υπόψη και τα εξής:

  1. Πρέπει να επιλέξουμε σε συνεργασία με τον πελάτη το είδος της διάδρασης που αφορά το προϊόν μας και να παρακινούμε τον επισκέπτη προς αυτή την κατεύθυνση (πχ. action buttons, επικοινωνία, αγορά κλπ).
  2. Η εταιρική ταυτότητα του πελάτη (logo, ύφος, χρώματα) πρέπει να υιοθετηθεί και στο εικαστικό του website για λόγους ομοιογένειας.
  3. Το site θα πρέπει απαραιτήτως να είναι responsive για βέλτιστη πλοήγηση σε κινητές συσκευές αλλά και για λόγους SEO.
  4. Πρέπει να προσδιοριστεί σε τι βαθμό θα γίνει SEO (βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης).
  5. Αν θα γίνουν προωθητικές ενέργειες και ποιες ώστε να ληφθούν υπόψη κατά την υλοποίηση (ενδεικτικά: Google Ads, Newsletter Campaigns, SMS Campaigns, Social Media Pages & Ads).

           Τέλος, θεωρούμε απαραίτητο η υλοποίηση να γίνεται σε CMS ανοιχτού κώδικα (Drupal, Joomla, Wordpress) ώστε να δίνεται η ευελιξία στον πελάτη να επιλέγει το συνεργάτη του και να μην δεσμεύεται από μία και μόνο εταιρεία. Η δική μας επιλογή Open Source CMS: Φυσικά το Drupal :)

Got a project or partnership in mind?
CONTACT
E. info@e-sepia.gr
T. 212 1001531
F. 211 0124490
VISIT
Λ. Ηρακλείου 161
142 31 Νέα Ιωνία
Αθήνα